cs35

آغاز فروش انبوه چانگان + عکس

تصویر روز: تولید انبوه محصول جدید شرکت سایپا کاشان از خانواده چانگان چین با نام “سی اس ۳۵” آغاز شد.

شهباز مدیرعامل سایپا کاشان با بیان اینکه بعد از تولید۲۳ دستگاه از این خودرو ، تولید انبوه ان از تیرماه در سایپا کاشان اغاز شد، گفت : در تیرماه ۲۴۸ دستگاه “CS35” تولید شد که ۲۸ دستگاه بیشتر از تعهدات شرکت به مشتریان بود .

وی با اشاره به اینکه مرداد ماه ۵۶۲ دستگاه و از ابتدای شهریور تاکنون هم ۱۱۸ دستگاه از این خودرو تولید شده است افزود : تا پایان امسال ۵۵۰۰ دستگاه چانگان “CS35” تولید خواهد شد و برنامه ما برای سال اینده ۱۵ هزار دستگاه و برای سال ۹۷ تولید ۲۰ هزار دستگاه از این مدل خودرو در سایپا کاشان است . به گزارش صدا و سیما شهباز گفت : درحال حاضر درصد داخلی سازی این خودرو ۱۴ درصد است که تا پایان سال به ۲۱ درصد و در سال ۹۶ به ۴۰ درصد افزایش می یابد.

وی افزود : باتوجه به توزیع قطعات در شبکه خدمات پس از فروش سایپا یدک و ارائه اموزش های لازم به تعمیرکاران ، متقاضیان این خودرو می توانند با خیال راحت سفر کنند.

بنابراین گزارش پیش از اغاز تولید انبوه چانگان “سی اس ۳۵” در سایپا کاشان ، تعداد محدودی از این خودرو بصورت “سی بی یو” وارد و با قیمتی بیش از ۸۰ میلیون تومان فروخته شد و این محصول اکنون به قیمت ۶۲ تا ۶۴ میلیون تومان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *