iran koreh

کره جنوبی تمایلی به خروج از بازار ایران ندارد

تصویر روز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ایران در تولید لوازم خانگی به خودکفایی رسیده است، گفت: ایران توانسته در سال‌های گذشته تکنولوژی موردنیاز برای تولید لوازم خانگی را به داخل کشور منتقل کند.
به گزارش تصویر روز رامین نورقلی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر خروج سامسونگ و ال جی از بازار ایران، گفت: کره جنوبی تمایلی به خروج از ایران و از دست دادن بازار ۸۰ میلیون نفری ما ندارند اما باید به این نکته نیز توجه کرد که کره جنوبی امنیت کشور خود را در برابر تهدیدهای کره شمالی مدیون آمریکا می‌داند.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس مذاکراتی که با کره جنوبی در سطح پارلمان‌ها انجام گرفت مشخص شد؛ کره جنوبی نمی‌تواند با تصمیماتی که آمریکا در حوزه تحریم ایران اتخاذ می‌کند مخالفت کند.

تکنولوژی موردنیاز برای تولید لوازم خانگی به داخل منتقل شده است

وی اظهار کرد: ایران توانسته در سال‌های گذشته تکنولوژی موردنیاز برای تولید لوازم خانگی را به داخل کشور منتقل کند به همین دلیل تولیدکنندگان داخلی در حال حاضر می‌توانند یخچال و فریزر، لباسشویی و تلویزیون باکیفیتی تولید کنند.

تامین قطعات موردنیاز تولید لوازم خانگی با دور زدن تحریم ممکن است

این نمایمده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه ایران در تولید لوازم خانگی به خودکفایی رسیده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نگرانی برای تامین قطعات موردنیاز تولید لوازم خانگی وجود ندارد چراکه می‌توان با تاکتیک‌های خاص تحریم‌ها را دور زد و همانند سال‌های گذشته نیاز داخلی را تامین کرد.به گزارش تصویر روز عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران سال‌ها در تحریم توانست تمام نیاز داخلی را تامین کند، ادامه داد: به دلیل تحریم، تامین تجهیزات و قطعات مورد نیاز تولید بیش از قیمت واقعی است چراکه قطعات و تکنولوژی مورد نیاز باید دست به دست شده و به ایران برسد بنابراین هزینه تمام شده تامین آنها از شرایط عادی بیشتر می‌شود.

سوداگران از آب گل آلود تحریم ماهی می‌گیرند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر باید شرایطی فراهم شود که تحریم دستاویزی برای سوءاستفاده نباشد چراکه سوداگران تلاش می‌کنند با واردات قطعات بی کیفیت سود بیشتری به دست آورد./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *