isaco

ایساکو تحریم ” اپ استور” را دور زد

تصویر روز: مدیریت طراحی سیستم‌های این شرکت موفق شد با استفاده از فناوری اپلیکیشن‌های پیش‌رونده، استفاده مجدد از اپلیکیشن ایساکو را برای دارندگان گوشی‌های آیفون با سیستم عامل iOS، امکان‌پذیر کند.

به گزارش تصویر روز پیرو وضع تحریم‌های مختلف بر ضد ایران، بسیاری از اپلیکیشن‌های ایرانی، همچون اپلیکیشن ایساکو، از بازارگاه‌های “App Store” و پس از آن «سیب‌اپ» حذف شد و عملا دسترسی دارندگان محصولات ایران‌خودرو با گوشی آیفون که از این اپ استقبال خوبی کرده بودند، به شدت محدود شد.

مدیر طراحی سیستم‌های شرکت ایساکو در خصوص این فناوری گفت: در وب‌اپلیکیشن‌های پیش رونده (PWA) کاربر می‌تواند بدون طی کردن مراحل غیرضروری دانلود و نصب، تنها با مراجعه به یک نشانی اینترنتی بلافاصله استفاده از آن را آغاز کند. همچنین با توجه به اینکه موبایل اپلیکیشن‌ها به صورت مستمر ویرایش‌های جدید ارائه می‌کنند، کاربران ناگزیر به به روزرسانی هستند اما در صورت استفاده از نسخه‌های پیش‌رونده، نیازی به انجام این بازنصب‌ها نخواهد بود و در هر بار استفاده از اپ، آخرین ویرایش به‌صورت خودکار در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

محمدحسن‌پور در این باره افزود: با تلاش همکاران، شرکت ایساکو نیز همانند چند شرکت مطرح و بزرگ ظرف مدت زمان کوتاهی موفق به طراحی و پیاده‌سازی نسخه جدید اپلیکیشن خود شد؛ با این تفاوت که این پروژه در داخل شرکت ایساکو و بدون نیاز به صرف هزینه هنگفت به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با این رویکرد عملا تحریم‌های شرکت آمریکایی اپل خنثی و نیاز به استفاده از بازارگاه‌های اپ‌استور و سیب‌اپ منتفی شد.

وی ادامه داد: از دیگر مزایای این نسخه آن‌است که مشتریان دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن ندارند و تنها با یکبار مراجعه به وب‌سایت ایساکو می‌توانند بسیار ساده و ظرف چند ثانیه آیکون اپلیکیشن ایساکو را بر روی گوشی همراه خود اضافه کرده و با کیفیت و سرعت مناسب، از سرویس‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به راحتی بهره‌مند شوند.

حسن پور در خصوص نحوه استفاده از این اپ گفت: مشتریان گرامی ابتدا باید اپلیکیشن قدیمی ایساکو را از روی تلفن همراه خود حذف کرده و سپس با کلیک بر روی لینک زیر به قسمت iOS وارد شده، و از آیکون بر روی گوشی خود استفاده کنند.

گفتنی است، در اپلیکیشن ایساکو، امکانات متنوع و کاربردی همچون دریافت نوبت پذیرش نمایندگی، درخواست اتوکلیک برای تعویض روغن، فیلترها و… در محل موردنظر مشتری، درخواست امداد فوری شامل امدادرسانی به خودرو متوقف، حمل خودرو معیوب به محل نمایندگی‌ها، مشاوره برای رفع ایراد از راه دور، امکان مشاهده اطلاعات خودرو و سوابق تعمیراتی، مشاهده قیمت قطعات و دستمزد خدمات قابل ارائه در شبکه خدمات پس از فروش وجود دارد که مشتریان به فراخور نیاز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

امکان استفاده از وب‌اپلیکیشن پیش‌رونده (PWA)شرکت ایساکو محدود به سیستم عامل iOS نبوده و در تمامی گوشی‌های اندرویدی نیز قابل بهره‌برداری است که با درنظر گرفتن این چشم‌انداز، کاربران این دو سیستم‌عامل با خیالی آسوده می‌توانند از خدمات اپلیکیشن ایساکو استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *