forodgah 1

آغاز پروازهای داخلی فرودگاه امام خمینی

تصویر روز: فردا پنجشنبه، ساعت ۰۹:۳۰ نخستین پرواز داخلی از مبدا فرودگاه امام خمینی به جزیره کیش، از ترمینال یک این فرودگاه انجام می‌شود

علی رستمی در مصاحبه تلفنی با صدا و سیما افزود: پس از هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های هواپیمایی داخلی و سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی کیش، نخستین پرواز داخلی را از مبدا فرودگاه امام خمینی انجام می‌دهد.
وی افزود: هماهنگی لازم با مسافران این پرواز انجام شده است و مطابق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری کار فروش بلیت انجام گرفته است ضمن اینکه در بلیت مسافران هم، مسیر فرودگاه امام به جزیره کیش قید شده است.
رستمی تاکید کرد: از چندین ماه قبل، مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی برای برقراری پرواز‌های داخلی اعلام آمادگی و تاکید کرده بود شرکت‌های هواپیمایی داخلی که پرواز‌های خارجی دارند، برای آنکه هواپیما را بدون مسافر به فرودگاه امام خمینی نفرستند، می‌توانند برای فروش پرواز‌های داخلی در این فرودگاه برنامه ریزی کنند.
به گفته مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی، برقراری پرواز‌های داخلی این فرودگاه موجب ایجاد ظرفیت جدید در صنعت هوانوردی است.
حدود ۱۰ میلیون نفر از ساکنان شهرستان‌های اطراف فرودگاه امام خمینی از جمله ساوه، قم، رباط کریم، پرند، شهریار و جنوب شرق تهران در حوزه عملیاتی شهر فرودگاهی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *