c53aa215 21b3 4376 8f32 ead2391bcc99

هواپیمایی آسمان از مشکلات کرونا سربلند بیرون آمد

تصویر روز: مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان به تشریح اقدامات این شرکت به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پرداخت.
به گزارش تصویر روز کاپیتان محمدمهدی قادری اعلام کرد: در راستای سیاست های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین مقررات مندرج در شیوه نامه ۱۹۰۰ سازمان هواپیمایی کشوری، ایرلاین ها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام اقدامات متناسب با دستورالعملهای مربوطه گردیده اند .
به گفته وی رعایت مقررات بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا بصورت سختگیرانه در تمامی پروازهای این شرکت تدوین و ابلاغ شده و اجرای این مصوبات نیز بصورت مستمر توسط بازرسان شرکت در حال پایش و بررسی است.
وی با بیان اینکه آسمان اولین شرکتی بود که با اجرای اقدامات پیشگیرانه براساس مصوبات کارگروه شرایط اضطراری داخلی شرکت اقدام به غربالگري و توزیع بسته های بهداشتی در پروازها نمود، تصریح کرد: به محض اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور توسط مسئولان مربوطه، کار تهیه اقلام بهداشتی و اطلاع رساني لازم از طرق مختلف به كاركنان شركت در دستور کار قرار گرفت.
به گفته وی توزیع بسته های بهداشتی بین کارکنان، کرو پرواز و مسافران ، تب سنجي و سنجش ميزان اشباع اكسيژن خون كاركنان به ويژه كرو قبل از هر پرواز از جمله اقدامات انجام شده در این شرکت می باشد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان یادآور شد: در راستای اعمال سیاست های ابلاغی ، با تایید واحد پزشکی شرکت به پرسنلی که دارای بیماری های زمینه ای بودند تسهیلات ویژه تردد از جمله امکان دورکاری تعلق گرفت .
همچنین مقرر شد بازگشت بكار پرسنل مبتلاء به بیماری کووید 19 با رعايت دقیق پروتكل هاي بهداشتي و دستورالعمل هاي وزارت بهداشت و ملاحظات EASA ، ICAO و IATA انجام شود.
به گفته وی ضدعفوني دوره ای كليه اماكن داخل شركت و هواپيماها ، تعطيلي كلاس هاي آموزشي حضوري ، برگزاري كلاس ها و جلسات به صورت آنلاين ، به روز رسانی های نظامنامه های عملیاتی شرکت و بازديدهای ميداني مستمر از قسمت هاي مختلف از دیگر اقدامات مهم این شرکت به منظور مقابله با ویروس کرونا است.
کاپیتان قادری در پایان تاکید کرد: طی 7 ماه گذشته این شرکت با رعایت مقررات ابلاغی، ضمن رعایت دقیق این نکات و تشکیل منظم ۲۱جلسه كارگروه شرايط اضطراري ( ERP ) با حضور تمامی مدیران و قسمت های مرتبط در تمام این ایام خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان را متوقف ننمودند‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *